dimarts, 9 de març del 2021

Primer BÉs / Comanda poètica

 

Primer BÉs,

Espurnetes meves:
Em voleu un poema a Les Golfes
i a mi tot just se m’acut una infinita tendresa en cadascun(a) de vosaltres,
àvid(e)s de vida en el dia a dia escolar,
plen(e)s d’alegria enèrgica, foteta,
que em renya quan m’equivoco👀 i escric a la pissarra incorrecta😏 per exemple.
 
Avui, que és Vuit
de març,
una servidora delejaria inspirar-vos,
com a dignes rebesnét(e)s d’aquelles dones
dites
bruixes
que no aconseguiren
cremar
ahir,
que us féssiu dignes de la seva saviesa i sentit de la terra i us apliquéssiu
a cor
què vols
en totes les vostres
matèries lectives  
amanides, és clar, de vastes dosis de poesia...😜
 
I au!
Ja està.
Tingueu
una bona nit,
i fins
demà.
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada