dissabte, 30 d’abril del 2011

lluïment feisbuquià.

QUIN DROPEJAAAAAAAAAAR............................. ♠♣♪♫☻♀♂☼**☺●▪♥.............. →


Fa 16 hores · Només amistats ·M'agradaJa no m'agrada ·
A Stás Rovira li agrada..

Domingo Mir Despres direu que el pais no funciona......


Fa 16 hores · Ja no m'agradaM'agrada · 1 personaCarregant....Lu Estruch tb és veritat.... però feia tants anys que no havia fet migdiada!


Fa 15 hores · M'agradaJa no m'agrada.Domingo Mir Si vols fer migdiada, com Déu mana, empadronat Ebre enllà i la tindras garantida cada dia. Coi, es que ho voleu tot!! Si estas aqui és per a produir, si vols ropejar, ves al lloc indicat.

Fa 15 hores · Ja no m'agradaM'agrada · 1 personaCarregant....Lu Estruch katxumdés.... no hi havia kaigut.... ara millor que produeixi una mia, no sigui dit. si n,o m'agafarà una mena d replec de consciència judeocristianafenícia de tradició catalana nostrada. que arrossegaré tot el cap de setmana. un estrés.

Fa 15 hores · M'agradaJa no m'agrada.Domingo Mir Es que no pot ser, collons!!!!! Aqui hem de produïr. Si comencem a fer migdiades, qui pagara la festa a l'altra banda de l'Ebre?

Fa 15 hores · Ja no m'agradaM'agrada · 1 personaCarregant....Lu Estruch el ZP, R∂ KOI...

Fa 15 hores · M'agradaJa no m'agrada.Domingo Mir Menys conyetes i a produïr!!


Fa 15 hores · Ja no m'agradaM'agrada · 1 personaCarregant....Lu Estruch ara ara...

Fa 15 hores · M'agradaJa no m'agrada.



2 comentaris:

  1. Doncs jo fa la tira de temps que faig migdiada cada dia. La meva psicòloga insisteix que m'he de cuidar. I la migdiada és el "cuidado" number one. No hi penso renunciar.

    ResponElimina
  2. jo no tinc el temps ni l'oremus de fer-ne mai. i si un dia la faig, solc depertar-me amb un ai al cor, com si fos qui sap què.
    ara, ahir, no: ahir em va despertar el xilulet de la rentadora avisant que ja estava.

    ResponElimina